2013年10月12日土曜日

Lesson 116

朝と夜の復習のために。
For morning and evening review:

(101) http://mmiracles-light.blogspot.jp/2013/10/lesson-101.html
 私のための「神の意志」は完全な幸せです。
God's Will for me is perfect happiness.

         「神の意志」は私の完璧な幸せです。
         God's Will is perfect happiness for me.
          そして、私が苦しむことがあるとすれば、「神の意志」から離れた
          (自我に基づいた)別な意志があるという信念からだけです。
          And I can suffer but from the belief there is another will apart from His.


(102) http://mmiracles-light.blogspot.jp/2013/10/lesson-102.html
私は、私の幸せのための「神の意志」を共有しています。
I share God's Will for happiness for me.

          私は、「父の子」である私のための私の「父の意志」を共有しています。
          I share my Father's Will for me, His Son. 
          「父」が私に与えてくれたものが、私が望むもののすべてです。
          What He has given me is all I want.
          「父」が私に与えくれたものが存在するもののすべてです。
          What He has given me is all there is.



毎時: 『私のための「神の意志」は完全な幸せです。』
On the hour: God's Will for me is perfect happiness.
毎時30分後: 『私は、私の幸せのための「神の意志」を共有しています。』
On the half hour: I share God's Will for happiness for me.