2013年10月10日木曜日

Lesson 115

朝と夜の復習のために。
For morning and evening review:

(99) http://mmiracles-light.blogspot.jp/2013/10/lesson-99.html
救いがここでの私の唯一の役割です。
Salvation is my only function here.

          ここでの私の役割は、私が犯したすべての(自我に基づいた)過ちに関して
          世界をゆるすことです。
          My function here is to forgive the world for all the errors I have made.
          というのは、こうすることによって、私は世界全体と一緒にそれらの
          (自我に基づいた)過ちから解放されるからです。
          For thus am I released from them with all the world.


(100) http://mmiracles-light.blogspot.jp/2013/10/lesson-100.html
私の役割は「神」の救いの計画にとって不可欠です。
My part is essential to God's plan for salvation.

          私は世界を救うための「神」の計画にとって不可欠です。
          I am essential to the plan of God for the salvation of the world. 
          というのは、「神」は私がこの世界を救うことができるように
          「神」の計画を私に与えたからです。
          For He gave me His plan that I might save the world.


毎時: 『救いがここでの私の唯一の役割です。』
On the hour: Salvation is my only function here.
毎時30分後: 『私の役割は「神」の救いの計画にとって不可欠です。』
On the half hour: My part is essential to God's plan for salvation.