2013年10月10日木曜日

Lesson 111

朝と夜の復習のために。
For morning and evening review:

(91) http://mmiracles-light.blogspot.jp/2013/10/lesson-91.html
奇跡は光の中で見えます。
Miracles are seen in light.

        私は暗闇の中では見ることはできません。
         I cannot see in darkness.
        神聖性と真実の光に私の心を明るくさせてください。
        そして、私に内面にある罪のなさを見させてください。
        Let the light of holiness and truth light up my mind, and let me see the innocence within.


(92) http://mmiracles-light.blogspot.jp/2013/10/lesson-92.html
奇跡は光の中で見えます。そして、光と強さはひとつです。
Miracles are seen in light, and light and strength are one.

        私は、私への「神」の贈り物である強さを通して見ます。
        I see through strength, the gift of God to me.
        私の弱さは、「神」の贈り物が追い払ってくれる暗闇です。
「神」はそれと
        取り換えるために「ご自身」の強さを与えてくださることによってこれをしてくださいます。
        My weakness is the dark His gift dispels, by giving me His strength to take its place.



毎時:奇跡は光の中で見えます。
On the hour:  Miracles are seen in light.

毎時の30分後に:奇跡は光の中で見えます。そして、光と強さはひとつです。
On the half hour: Miracles are seen in light, and light and strength are one.