2014年2月21日金曜日

Lesson 179

「神」は「愛」に他なりません。したがって、私も愛です。
God is but Love, and therefore so am I.
(167)

《一つの生命があり、それを私は「神」と共有します。》
There is one life, and that I share with God.
 
「神」は「愛」に他なりません。したがって、私も愛です。
God is but Love, and therefore so am I.
(168)

《あなたの恩寵は私に与えられています。私は今、それを私のものであると宣言します。》
Your grace is given me. I claim it now.
 
「神」は「愛」に他なりません。したがって、私も愛です。
God is but Love, and therefore so am I.


☆復習レッスンⅤ 序文はこちら
☆今日のレッスンを聴くにはこちら