2014年2月14日金曜日

Lesson 172

「神」は「愛」に他なりません。したがって、私も愛です。
God is but Love, and therefore so am I.
 
 
(153)
 
《無防備であることに私の安全があります。》
In my defenselessness my safety lies.
 
「神」は「愛」に他なりません。したがって、私も愛です。
God is but Love, and therefore so am I.
 
 
 
 
 
(154)
 
《私は「神」の聖職者の一人です。》
I am among the ministers of God.
 
「神」は「愛」に他なりません。したがって、私も愛です。
God is but Love, and therefore so am I.
 




☆復習レッスンⅤ 序文はこちら
☆今日のレッスンを聴くにはこちら