2014年2月20日木曜日

Lesson 177

「神」は「愛」に他なりません。したがって、私も愛です。
God is but Love, and therefore so am I.
(163)

《死は存在しません。「神の子」は自由です。》
There is no death. The Son of God is free.
「神」は「愛」に他なりません。したがって、私も愛です。
God is but Love, and therefore so am I.
(164)

《今、私たちは、私たちの「源」である「神」と一つです。》
Now are we one with Him Who is our Source.
「神」は「愛」に他なりません。したがって、私も愛です。
God is but Love, and therefore so am I.

 
☆復習レッスンⅤ 序文はこちら
☆今日のレッスンを聴くにはこちら