2014年2月20日木曜日

Lesson 175

「神」は「愛」に他なりません。したがって、私も愛です。
God is but Love, and therefore so am I.
(159)
《私は受け取った奇跡を与えます》
I give the miracles I have received.
「神」は「愛」に他なりません。したがって、私も愛です。
God is but Love, and therefore so am I.
(160)
《私は家にいます。怖れはここでは見知らぬ存在です。》
I am at home. Fear is the stranger here.
「神」は「愛」に他なりません。したがって、私も愛です。
God is but Love, and therefore so am I.
☆復習レッスンⅤ 序文はこちら
☆今日のレッスンを聴くにはこちら