2013年11月5日火曜日

Lesson 119

朝と夜の復習のために。
For morning and evening review:
 
 
1. (107)
 
真実は私の心の中にある(自我に基づいた見方の)過ちのすべてを修正します。
Truth will correct all errors in my mind.
 
 
          私がいかなる形においてであれ傷けられ得ると考えるとき、
          私は間違っています。
          I am mistaken when I think I can be hurt in any way.
 
          私は「神の子」であり、私の「自己」は「神の心」の中で安全に
          休息しています。
          I am God's Son, whose Self rests safely in the Mind of God.
 
 
 
 
 
 
2. (108)
 
与えることと受け取ることは真実においてはひとつです。
To give and to receive are one in truth.
 
 
        私の中にある真実を受け容れることを学ぶために、そして、私の
        無罪性を認識するようになるために、今日、私はすべてのものを
        ゆるします。
        I will forgive all things today, that I may learn how to accept the truth
       in me, and come to recognize my sinlessness.
 
 
 
 
 
 
3.
 
毎時: 『真実は私の心の中にある(自我に基づいた見方の)過ちのすべてを修正します。』
On the hour: Truth will correct all errors in my mind.
 
毎時30分後: 『与えることと受け取ることは真実においてはひとつです。』
On the half hour: To give and to receive are one in truth.
 
 
 

☆原文でLesson 119 を聴くにはこちら。
http://acim.org/Lessons/lesson.html?lesson=119
 
☆復習レッスン Introduction はこちら。

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。