2013年11月5日火曜日

Lesson 118

朝と夜の復習のために。
For morning and evening review:
 
 
1. (105)
 
「神」の安らぎと喜びは私のものです。
God's peace and joy are mine.
 
 
          今日、私は、「神」の安らぎと喜びを私が幸せと安らぎのために
          作ったすべての代替物と喜んで交換して受け容れます。
          Today I will accept God's peace and joy, in glad exchange          
          for all the substitutes that I have made for happiness and peace.
 
 
 
 
 
2. (106)
 
じっと静かに真実に耳を傾けさせてください。
Let me be still and listen to the truth.
 
 
          私自身の(自我に基づく)か細い声を静めさせてください。
          そして、「真実そのもの」の強力な「声」が、私が「神」の完璧な
          「子」であることを保証するのを聞かせてください。
          Let my own feeble voice be still, and let me hear the mighty Voice
          for Truth Itself assure me that I am God's perfect Son.
 
 
 
 
 
3.
 
毎時: 「神」の安らぎと喜びは私のものです。
On the hour: God's peace and joy are mine.
 
毎時30分後:じっと静かに真実に耳を傾けさせてください。
On the half hour: Let me be still and listen to the truth.
 
 
 
 
☆原文でLesson 118 を聴くにはこちら。
http://acim.org/Lessons/lesson.html?lesson=118

☆復習レッスン Introduction はこちら。

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。